tankaristillhet

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Broder J - 27 januari 2012 17:48

Min erfarenhet är den att när en period i ens liv har varit riktigt tufft kommer det en stund då allt bara brister. De senaste månaderna har varit rätt tuffa. Arbetslöshet och lite andra personliga saker har gjort det jobbigt. När man befinner det i sig orkar man häda ut. Men när man därefter pustar ut - då känns det nästan som att man ramlar ihop.


Jag andas ut efter några månader av press och oro. Och då med ens kommer det. Sömnproblemen. Flera dagar i veckan som varit har jag haft svårt att sova. Jag funderar på framtiden och vad som ska bli av mitt liv och på min familj. Och så idag, när jag vaknade och skulle gå upp kände jag mig yr i huvudet och nästan lite geleaktig i benen. För mig är dessa två ting, i kombination med viss huvudvärk och halsont, ett tydligt tecken på vad som komma skall. Influensa. Kanske halsfluss? Och hög feber. Jag hoppas innerligt att det inte blir värre. Jag vill verkligen inte vara sjuk. Finns få saker som är så trista som dessa. Men mina bekymmer är nog mindre än många andras. För mitt i allt detta vet jag att Gud finns med mig.

Av Broder J - 27 januari 2012 13:27

Facebook är en källa till mycket gott. Det finns mycket ont också med Facebook. Men något som kan vara bra är att man ibland får se fina bilder som man kan dela vidare med sig. Bilder som rymmer en djup betydelse på ett lite humoristiskt och varmt sätt. Jag vill dela följande bild:

  


Presentation

Den här bloggen villa vara lite i varje. Ett sätt att nå ut med budskapet om Jesus, men även att skriva om personliga funderingar och delar ur mitt liv. Anonymiteten är självvald. Om du vet vem jag är ber jag dig ödmjukt att inte, här i bloggen, nämna mig

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards